Blog

Hoe zorg jij dat je publiek in actie komt?

Hoe zorg jij dat

Je bent inhoudelijk expert in je vak, maar hoe zorg je er voor dat toehoorders zich die inhoud eigen maken? Er wat mee gaan doen? Omdat je zelf expert bent in het onderwerp is het lastig oordelen hoeveel kennis mensen nodig hebben om te gaan leren. Of gedrag te gaan veranderen. En hoe weet je of het aankomt? Veel deelnemers aan de training werkvormen zoeken hier antwoorden op.

Zoals laatst een juridische medewerker van een gemeente die collega’s intern op een nieuwe wetgeving moest gaan voorbereiden. Of die dame van HR die aan alle managers een training moest geven over de nieuwe manier van functioneringsgesprekken voeren. Beiden hadden vakkennis in huis, maar worstelden hoe vanuit die kennis een pakkende, interactieve en vooral effectieve training op te bouwen.

Deze deelnemers kregen in de dag over werkvormen technieken aangereikt waarmee ze voortaan zelf een effectieve training opbouwen. En daarnaast veel inspirerende bruikbare werkvormen voor verschillende doeleinden! Waarmee ze het verschil maken tussen vertellen alleen naar mensen raken en in beweging brengen.

Reacties ( 0 )

    Laat een reactie achter

    Your email address will not be published. Required fields are marked *